Close
Izvēlieties valodu
Rīga Rīga
Latvija
Rīga
Ukraina
Kijeva
Baltkrievija
Minska
Čehija
Prāga Brno
Slovākija
Bratislava
Amerikas Savienotās Valstis
Ņujorka
+371 26187718
Zvanu centra darba laiks: no pirmdienas līdz sestdienai, 8:00 līdz 18:00. Pēc 18:00 jūs varat mums rakstīt caur messengeri
Uzdāvināt uzkopšanu Uzdāvināt uzkopšanu
Zvanu centra darba laiks: no pirmdienas līdz sestdienai, 8:00 līdz 18:00. Pēc 18:00 jūs varat mums rakstīt caur messengeri
Zvanu centra darba laiks: no pirmdienas līdz sestdienai, 8:00 līdz 18:00. Pēc 18:00 jūs varat mums rakstīt caur messengeri
Uzdāvināt uzkopšanu Uzdāvināt uzkopšanu
Latvija
Ukraina
Baltkrievija
Čehija
Slovākija
Amerikas Savienotās Valstis

Kas jāzin pirms uzkopšanas sākuma

Uzkopšanas laiks

Mums ir fiksētas cenas. Mēs tās aprēķinām, ņemot vērā pakalpojumu skaitu un to, cik daudz laika tas patērē. Faktiski mums ir fiksētas cenas par noteiktiem pakalpojumiem, pakalpojumu komplektu un darbinieku darba laiku. Piemēram, krāsns mazgāšana vienmēr maksā 15 rubļus – pat tad, ja to vajag mazgāt pusotru stundu. Bet vienistabas dzīvokļa uzkopšanas izmaksas tiek aprēķinātas no trim līdz četrām darba stundām. Ja tās ir piecas stundas, mēs varam lūgt apmaksāt tās papildus – iepriekš brīdinot un saskaņojot to ar jums.

Veicot pasūtījumu caur mājas lapu, labajā pusē tiek parādīts aptuvens uzkopšanas laiks, pa telefonu par to ziņo mūsu menedžeri. Ja mums būs nepieciešamas papildus 40 minūtes, uzkopšanas izmaksas nemainīsies. Ja vairāk, mēs atklāti paziņosim, ka cena tiks mainīta. Parasti tas notiek pašā uzkopšanas sākumā. Papildu laiks ir no 12 līdz 17 rubļiem stundā. Ja uzkopšanas aizkavēšanās notiek mūsu vainas dēļ, jūs par to neko nemaksājat.

99% gadījumu uzkopšanas cena nemainās.

Ģenerāltīrīšana

Mēs reti izmantojam šo terminu. Jebkura mūsu uzkopšana ir pilnvērtīga, par ģenerālu var uzskatīt parasto uzkopšanu plus daudz papildu pakalpojumu. Ja jums ir nepieciešams iztīrīt dzīvokli, kur dažus gadus nav tīrīts/ nav dzīvots/ kaut kas noticis, šādu pakalpojumu nepieciešams pārrunāt personīgi. Visticamāk, tas būs stundu darbs ar cenu 15 rubļi/stundā.

Kāpēc var mainīties izmaksas

Visbiežākais iemesls - nepareizs logu skaits. Ja iet runa par dažām neaprēķinātām vērtnēm, mēs pat nerunājam par to, cena paliks nemainīga.

Otrs iemesls – dzīvoklī bija remonts, bet tika pasūtīta parastā tīrīšana. Tādā gadījumā mēs uzreiz paziņojam par citiem tarifiem.

Trešais iemesls - piesārņojuma pakāpe. Šādā situācijā mēs paziņojam stundu skaitu, uz kuru aprēķināta uzkopšana un piedāvājam apmaksāt papildu stundas. Parasti mēs varam precīzi novērtēt nepieciešamo darba laiku pirms uzkopšanas sākuma. Ja mēs kļūdāmies norēķinos, jūs par to nemaksājat.

Kā mēs skaitām logus?

Viens logs mūsu izpratnē ir divas vērtnes ne līdz grīdai. Tie var būt dažāda izmēra, tas neietekmē cenu. Viena vērtne grīdā ir logs. Dubultie logi ir divi logi. Ziemā mēs mazgājam logus no vienas puses. Ja logi ir dubulti, tad arī ziemā tie tiek mazgāti no vienas puses.

Tvaika tīrītājs

Mums ir iespēja atbraukt pie jums ar tvaika tīrītāju. Šis pakalpojums maksā 15 rubļus/stundā, bet jums jāsaprot, ka tvaika tīrītājs nav noderīgs visās situācijās. Parasti ir vērts apmaksāt šo pakalpojumu, ja:

  • jānotīra šuves starp flīzēm
  • jānotīra grūti pieejamās vietas (virsmas pie rokturiem, baterijas iekšpusē)
  • Pārējos gadījumos jākonsultējas ar mūsu menedžeri.

Kad ierodas divi cilvēki

Ja uzkopšanas laiks pārsniedz 10 stundas, mēs obligāti nosūtam divus darbiniekus. Izņēmuma gadījumos un pēc jūsu lūguma mēs varam nosūtīt divus cilvēkus uz nelielām uzkopšanām.

Pasūtījuma atcelšana

Mēs cenšamies nezvanīt jums pēc tam, kad ir veikts pasūtījums. Jūs redzat īpašu ziņojumu par to, ka pasūtījums ir apstiprināts. Pasūtījumu apstiprina cilvēks, un tas nozīmē, ka jūsu pasūtījumam ir atrasts darbinieks vai darbiniece. Ja esat uzdevuši mums jautājumus laukā “Papildu informācija” – mēs noteikti piezvanīsim/uzrakstīsim jums. Ja jūs norādījāt, ka mājā ir dušas kabīne vai mājdzīvnieki, mēs jūs netraucēsim, bet ziniet, ka informācija ir pieņemta. Atcelt (rediģēt) pasūtījumu bez zvana var 16 stundas pirms uzkopšanas sākuma.

Pasūtījuma apmaksa

Mēs pieņemam divus apmaksas veidus – skaidrā naudā (pēc novākšanas) un ar karti tiešsaistē (var samaksāt pirms uzkopšanas vai pēc tam, mēs pieļaujam maksājuma atlikšanu). Mēs strādājam arī ar juridiskām personām.

Vai viens cilvēks var kvalitatīvi uzkopt 6-8 stundas

Vai viens cilvēks var kvalitatīvi uzkopt 6-8 stundas.

Kas ir mūsu darbinieki

Mums ir liela un pieredzējusi komanda. Visi darbinieki iziet atlases un apmācības procedūru. Mums ir darbinieki ar vairāk nekā 500-600 uzkopšanām, vidējais uzkopšanu skaits vienam darbiniekam šobrīd – vairāk nekā 100.

Karcher putekļsūcējs

Mēs vienmēr izmantojam putekļsūcējus Karcher uzkopšanai pēc remonta un bieži – parastās uzkopšanas laikā. Bet ne vienmēr. Mūsu darbiniekiem ir rokas putekļsūcēji, bet mēs cenšamies jūs sadzirdēt, ja uzkopšanai ir nepieciešams spēcīgāks putekļu sūcējs.

Putekļsūcēja izmērs ne vienmēr ietekmē uzkopšanas kvalitāti bet tas tiešām dažreiz ir neaizvietojams. Šādus pasūtījumus nepieciešams aprunāt personīgi vai jāatstāj informācija/jautājums ailē “Papildu informācija”, pasūtot uzkopšanu, izmantojot vietni.

Instrukciju ievērošana

Vai mēs varam nomazgāt lustru vai sienas, neskatoties uz to, ka mūsu instrukcijās ir rakstīts, ka mēs to nedarām? Jā. Vai par to vienmēr jāmaksā? Nē. Situāciju vērtē mūsu speciālisti uz vietas, kā arī menedžeri, kad pieņem pasūtījumu.

Uzkopšana pēc remonta

Mūsu izpratne par to, ko jūs iegūstat pēc šādas uzkopšanas, ir ļoti vienkārša: tīru dzīvokli, kurā var dzīvot.

Uzkopšanas sākuma laiks

Kādam nepieciešams, lai mēs nākam tieši tajā laikā, kas norādīts vietnē, bet mēs izejam no tā, ka norādītajā laikā jau ir jāsāk uzkopšana. Tāpēc mūsu darbinieki ierodas 10 minūtes pirms noteiktā laika. Ja nepieciešams, lai darbinieki būtu precīzi norunātā laikā, atstājiet attiecīgu atzīmi, veicot pasūtījumu.

Kā arī, veicot pasūtījumu var izvēlēties opciju “Sākt uzkopšanu jebkurā laikā”. Tādā gadījumā, vispirms ar jums sazināsies menedžeri.

Ķīmiskā tīrīšana

Ne visus traipus var notīrīt. Mēs nevaram garantēt 100 procentīgu rezultātu, bet varam garantēt mūsu darbinieku maksimālos pūliņus un procedūras ievērošanu. Mums ir zemākais sūdzību un pretenziju procents par ķīmisko tīrīšanu – 99 procentos gadījumu mēbeles kļūst ievērojami svaigākas un tīrākas, bet klienti paliek apmierināti.

Pretenzijas

Mēs pieņemam pretenzijas par uzkopšanas kvalitāti triju dienu laikā pēc tās pabeigšanas. Bet, ja jūs neesat bijis mājās vai esat pamanījis ievērojamus pārkāpumus nedēļu vēlāk – uzrakstiet mums. Mēs sazināsimies ar darbinieku, izpētīsim fotogrāfijas un sniegsim jums atbildi.