Rīga
Kā es varu veikt izmaiņas savā pasūtījumā?
Noformējot pasūtījumu, jūs saņemat apstiprinājuma vēstuli. Tajā ir atsauce uz pasūtījuma datu rediģēšanu. Jūs vienmēr varat pievienot papildu opcijas tīrīšanas laikā vai atteikties no dažādiem pakalpojumiem. Jūsu rēķins tiks izmainīts.
Citi bieži uzdodami jautājumi
Kā es varu atcelt pasūtījumu?
Veicot pasūtījumu vietnē, jūs saņemat apstiprinājuma vēstuli.Vēstulē ie linki pasūtījuma apmaksai, rediģēšanai vai atcelšanai. Jūs varat atcelt pasūtījumu pats vismaz 12 stundas pirms sākuma. Ja līdz pasūtījuma sākumam ir atlicis mazāk laika, zvaniet uz zvanu centru vai rakstiet mums messendžeros.
Nav robotu un automātisku atbilžu - uzdodiet jautājumu un ātri saņemiet atbildi no cilvēka